آیا نارسایی کلیه توسط طب سوزنی قابل درمان است

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا نارسایی کلیه توسط طب سوزنی قابل درمان است

 

آیا نارسایی کلیه توسط طب سوزنی قابل درمان است

به عنوان یک جزء کلیدی از طب سنتی چینی (TCM)، طب سوزنی در چین برای هزاران سال انجام می شود. ثابت شده است که بسیار موثر است برای طیف گسترده ای از شرایط از جمله بیماری کلیوی. با این حال، می تواند نارسایی کلیه توسط طب سوزنی قابل درمان است؟

درباره طب سوزنی

TCM توضیح می دهد که به عنوان یک روش برای ایجاد تعادل در جریان انرژی یا نیروی زندگی، شناخته شده به عنوان چی یا چی، اعتقاد به جریان از طریق مسیر های بدن انسان. با قرار دادن سوزن در نقاط خاص در طول این مسیر، می تواند توانایی بدن را برای مقاومت در برابر و یا غلبه بر بیماری و شرایط تصحیح عدم تعادل ها را تحریک می کند. طب سوزنی نیز باعث بدن برای تولید مواد شیمیایی که باعث کاهش یا از بین بردن احساس دردناک است.

طب سوزنی چگونه کار می کنند برای درمان نارسایی کلیه؟

تسکین ایسکمی کلیوی و اکسیژن

با توجه به تامین کوتاه مدت از خون و اکسیژن در کلیه ها، روند فیبروز کلیوی شروع خواهد شد و در نتیجه آسیب سلول های کلیوی و بافت. با پیشرفت بیماری، عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد. نارسایی کلیه زمانی اتفاق می افتد که عملکرد کلیه به طور قابل توجهی دچار اختلال است.

طب سوزنی می تواند خون سیستمیک صاف و در نتیجه جریان چی فروکش کننده اکسیژن و ایسکمی کلیوی. از طریق بهبود گردش خون، عملکرد کلیه باقی مانده را می توان از کاهش بیشتر محافظت می شود.

ب. کنترل علائم نارسایی کلیه

طب سوزنی می تواند فعالیت از مسکن های طبیعی بدن را تقویت، تا که به تسکین درد پشت یا پهلو. سایر علائم مانند مشکلات خواب، از دست دادن اشتها، سردرد، و غیره نیز می تواند رها شوند. کیفیت زندگی بیمار در درجه خاصی بهبود یافته است.

ج. کاهش سطح فشار خون بالا

فشار خون بالا در نارسایی کلیه به علت احتباس مایع و سدیم و همچنین کاهش ترشح رنین کلیه ها رخ می دهد. طب سوزنی می تواند انرژی را تحریک و بهبود تعادل داخلی بدن، تا که به پایین آوردن سطح فشار خون افزایش یافته است. علاوه بر این، ایمنی کلی را می توان پس از درمان افزایش یافته است.

با این حال، بیماران باید آگاه باشد که طب سوزنی فقط یک گزینه مکمل و می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی کند. فقط در صورتی که ترکیب این درمان با درمان کمکی که می تواند به کلیه های آسیب دیده را تعمیر و بازیابی عملکرد کلیوی، ما می توانیم بهترین اثرات درمانی را دریافت کنید. شما می توانید زیر یک پیام را ترک کنید یا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com برای جزئیات بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.